وبلاگ شخصی علیرضا

ماندن
به پایِ کسی کـه دوستش داری
قشنگ‌ترین
استارت زندگی است

:::

به آتش نگاهش اعتماد نکن !
لمس نکن !
به جهتی بگریز که بادها خالی از عطر اویند !
به سرزمینی بی‌رنگ ،
بی‌بو ، ساکت !
آری !
بگریز و پشت ابدیت مرگ پنهان شو ،
اگر خواستار جاودانگی عشقی !

:::

برایم دعا کن !
چشمان تو گل آفتابگردانند !
به هرکجا که نگاه کنی ،
خدا آنجاست !
هزارمین سیگارم را روشن می‌کنم ...
پس چرا سکته نمی‌کنم ؟
نمی‌دانم ....

:::

همچنان حالم خوب نیست !
احساس می‌کنم شکست خورده‌ام ،
در زمان ُدر عرض !
ازکه؟ صحبتِ کس نیست ...
نمی‌دانم ... احساس می‌کنم ،
کلمه‌ی ابد، گنجشکِ وجودم را محسور چشمان خود کرده است !

:::

بی‌شک جهان را به عشق کسی آفریده‌اند ،
چون من که آفریده‌ام از عشق
جهانی برای تو 

  • علیرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">