وبلاگ شخصی علیرضا

برای خودت زندگی کن

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۴۲ ب.ظ | علیرضا | ۱۰ نظر


برای خودت زندگی کن،

کسی که تو را دوست داشته باشد،

با تو میماند،

برای داشتنت میجنگد...

 اما اگر دوست نداشته باشد،

با هر بهانه ای میرود...!

که این بدترین درد است او نمی داند!!!

  • علیرضا

نظرات  (۱۰)

سلااااااااااااااام♥وبت عالــــــــــــیه خوشحال میشم به منم سر بزنی
پاسخ:
سلام
قابل دار نیست.چشم حتما.
اینها همه درست اما چرا کسی را که نمی خواهی هیچ وقت برود،می رود؟؟؟؟ چرا موقع رفتن نمی پرسند که واقعا می خواهی بروم؟ حال که رفته! چطور رفتنش را باور کنم تا بتوانم برای خودم زندگی کنم؟
  • نازنین زهرا
  • سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلااااااااااااااااااااااااااااااااام
    پاسخ:
    الیک سلام
    علی جان ممنون
    پاسخ:
    قابلی نداشت پویا جان
    سلام علیرضا اینجام وب منه 
    من سارا بلوتوثم عشق بی انتها
    پاسخ:
    سلام
    موفق باشی
    سلام باافتخار لینکی

    فقط با سایه ی خودم خوب میتوانم حرف بزنم ، اوست که مرا وادار به حرف زدن می کند ، فقط او میتواند مرا بشناسد ، او حتماً می فهمد ... می خواهم عصاره ، نه ، شراب تلخ زندگی خودم را چکه چکه در گلوی خشک سایه ام چکانیده به او بگویم:

    " ایــن زنـــــدگــــی ِ مـن اســت"

    سلام وب زیبایی داری لینک شدی مرسی که لینکم کردی و بهم سر زدی بازم بهم سر بزن....
    "خریت"
    به ترتیب مخفف حروف اول این مراحل:
    "خیانت دیدن "
    "رهاش نکردن"
    "یارویاورش بودن"
    ودر نهایت
    "تنها ماندن"!
    اگر یک نفر
    هرآنچه که
    ازدرونش برمی آید رابنویسد
    بی شک ار درون او
    کسی رفته است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">