وبلاگ شخصی علیرضا

قصه

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ق.ظ | علیرضا | ۶ نظر

خدایا دستانم را زده ام زیر چانه ام 

مات و مبهوت نگاهت می کنم طلب کار نیستم

فقط مشتاقم ببینم ته قصه چه می کنی بامن

  • علیرضا

نظرات  (۶)

سلام خوبی؟
نیستی؟
خوش باشی هرجا هستی
پاسخ:
سلام
زنده باشی شادی جان
وقت نکردم بیام نت شرمنده انشا الله میام وقتت رو می گیرم .
خدای من نه دور کعبه است؛؛
نه در کلیسا؛؛
نه در معبد؛؛
خدای من همینجاست…
کنار تمام دلواپسی هایم… بغض هایم… خنده هایم …
خدای من, نمی ترساند مرا از آتـش
امــــــا
می ترساند مـرا از شکستن دلــــی… اشک آوردن به چشمی … نــا حـق کردن حقی …
خدای من می بیند مرا,, هر جا که باشم می فهمد مرا با هر زبانی که سخن می گویم
خدای من حواسش در همه احوال به من هست,,
خدای من مــرا از هیچ نمی ترساند,
جز “بی فـــکر سخن گفتن” و “رنجاندن دلـــــی”
خـــدای من
“خدای تمـــام مهربــــانی هاست”
ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا این که در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم .
سلام خوبی؟؟؟؟چه خبر کم پیدایی؟
پاسخ:
سلام
زنده باشی
زندگیه و هزار گیر دیگه.....

                                                      ای دنیا
                               
                                        خنده ام می گیرد از تقلاهایت

                                       که چگونه در پی آنی که زمینم بزنی!

                                      ای دنیایی پر از سراب این را بدان:

                                     اگرتمام غم هایت را بردلم فرو ریزی،

                                     هرگز در مقابلت کمر خم نخواهم کرد.

                                     اگرتمام دردها و رنج هایت رابرسرم آوری،

                                     هرگز در مقابلت زانو نمی زنم،

                                     اگرتمام سختی ها را زمینه راهم کنی،

                                     هرگز زندگی را در مقابلت نمی بازم.

                                     اصلا هرچه خواهی کن،

                                    هرچه خواهی باش

                                   ولی همیشه این را بدان

                                  من، خدا را دارم
پروردگارا....
تنهادرخواستم ازتو روحی وسیع است
انقدرکه فراموش نکنم،در خوشی ها
بایدبیشترتورا صدا زد!
سلام خوبی؟
چه خبر؟ کم پیدایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه لاین اینا ندارم
پاسخ:
سلام
سلامتی تون
حیف شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">