وبلاگ شخصی علیرضا

تمام شد.

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۱۳ ب.ظ | علیرضا | ۲۰ نظر

 دیروز میگفتم :

 مشقهایم را خط بزن … مرا مزن

 روی تخته خط بکش … گوشم را مکش

 مهر را در دلم جاری بکن … جریمه مکن

 هر چه تکلیف میخواهی بگیر … امتحان سخت مگیر

 اما کنون ..

 مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر
 مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان

*****************************************************

سال تحصیلی 92-93 تمام شد

خـــــدایا کمک کن همه ی دانش اموزان

قبول بشن 

اون رفقای هم که سال اخرشونه مثل من 

فارغ التحصیل بشن

آمین




  • علیرضا

نظرات  (۲۰)

دلت که آرام نباشد...

خنده ها و مسخره بازی هایت که هیچ

بی خیالی هایت هم دردی دوا نمی کنند...

کافیست بهانه اش جور شود

بغضامان نمی دهد...

***

سلام به به  چ وب قشنگی دارید!!!  ب وب منم بیاید اگه مایل بودید لینکم کنین و خبر بدین تا منم لینکتون کنم واقعا وبتون جالبه!!!!!

پاسخ:
سلام قابل شمارو نداره.لینک شدید
تنهایی این نیست که کسی کنارت نباشه

یا کسی دوستت نباشه
یا کسی باهات حرف نزنه
یا هیچوقت نخندی
تنهایی یعنی کسی نباشه که بفهمتت
اون موقع بدون که واقعا تنهایی
دلم رو قفل کردم و کلیدش رو هم انداختم تو رودخونه!
دلم جنبه عاشق شدن نداره!
همون بهتر که “قفل” باشه تا “آزاد راه”!
دهکده موزیک چیه حالا؟
پاسخ:
نمی دونم 
  • به یادش سوختم
  • خدایا

    گاهی تو را بزرگ میبینم و گاهی کوچک...

    این تو نیستی که بزرگ و کوچک میشوی...

    این منم که گاهی نزدیک و گاهی دور میشوم...

    آی پی شما ثبت شد.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون که سرزدید اقامیلاد
    متن خودمو به خودم می دی خخخخخخخخخخخخخ
    ای پی شما ثبت شده خخخخخخخخخخخخ
    گاهی خیال می کنم روی
    دست خدا مانده ام ......
    خسته اش کرده ام
    خودش هم نمی داند
    بامن چه کند...!!!!!!
    یک بار که تنها بمانی
    یک بار که بشکند
    دلت
    غرورت
    اعتمادت
    همین یک بار کافیست تا یک عمر
    از پشت نگاهی ترک خورده به آدمها بنگری
    پاک فراموش شدیم که حاجی..
    پاسخ:
    سلام
    چرا وبلاگت نمی شه کامنت گزاشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من میومدم اما نمی تونستم کامنت بزارم 
    عیدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک
    به این میگی عشق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    عشق کشکه
    زندگیم اشه
    آش بدون کشک مزه نمی ده
    =================
    عشق چی کشک چی آش چی؟؟؟؟؟؟؟؟
    من کیم ؟؟؟توکی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    درست شد؟
    پاسخ:
    چی درست شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    لینک من کجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس؟
    پاسخ:
    یعنی خودت نمی دونی لینک تو کجاست 
    تو نمی دونی من از کجا بدونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام وبلاگم را با موضوع راهنمای انتخاب رشته به روز کرده ام 
    به دوستان خودتان هم اطلاع دهید تا مطالعه کنند
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از زحمات  شما
    اطاعت قربان .

    إن شاء الله تنجح فی الحیاة ویمکن تأکید.


    اهان اون اول بگو منظورت سال بود فکرکردم توهم وبت روتعطیل کردی ههههههههه
    پاسخ:
    هههه
    تنهایی این نیست که کسی کنارت نباشه

    یا کسی دوستت نباشه
    یا کسی باهات حرف نزنه
    یا هیچوقت نخندی
    تنهایی یعنی  کسی نباشه که بفهمتت
    اون موقع بدون که واقعا تنهایی


    چی تموم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سال تحصیلی 92-93 تموم شد.
    دلم کمی خدا میخواهد...کمی سکوت...کمی آخرت...
    دلمم دل بریدن میخواهد ...کمی اشک ... کمی بهت ...
    کمی آغوش آسمانی ...
    دلم یک کوچه می خواهد....بی بن بست و یک خدا ....
    تا کمی باهم حرف بزنیم وقدم بزنیم ...
    فقط همین ....
    مدرسه من که خیلی وقت تموم شده خخخخخخخخ
    از من خواست حلالش کنم
    همان کسی که با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود


    من مدتهاست از صداقت خبری ندارم
    هر کس دیدش سلام من را هم برساند .

    من دلم گرم تو بود
    تو سرت گرم دلت


    دنیا رو میبینی
    حرف حرف میاره
    پول پول
    وخواب خواب میاره

    ولی محبت خیانت میاره ...
    پاسخ:
    شایدم خیانت نیاره!!!!!!!!

    اولین روز دبستان باز گرد              کودکی ها شاد و خندان باز گرد

    باز گرد ای خاطرات کودکی            بر سوار اسب های چوبکی

    خاطرات کودکی زیباترند                یادگاران کهن ماناترند

    درسهای سال اول ساده بود         آب را بابا به سارا داده بود

    درس پنداموز روباه و خروس          روبه مکار و دزد و چاپلوس

    روز مهمانی کوکب خانم است       سفره پر از بوی نان گندم است

    کاکلی گنجشککی باهوش بود       فیل نادانی برایش موش بود

    با وجود سوز و سرمای شدید         ریز علی پیراهن از تن میدرید

    تا درون نیمکت جا می شدیم         ما پر از تصمیم کبری می شدیم

    پاک کن هایی ز پاکی داشتیم        یک تراش سرخ لاکی داشتیم

    کیفمان چفتی به رنگ زرد داشت دوشمان ازحلقه هایش درد داشت

    گرمی دستانمان از آه بود              برگ دفتر ها به رنگ کاه بود

    همکلاسی های درد و رنج و کار     بچه های جامه های وصله دار

    بچه های دکه سیگار سرد             کودکان کوچک اما مرد مرد

    کاش هرگز زنگ تفریحی نبود          جمع بودن بود و تفریقی نبود

    کاش می شد باز کوچک می شدیم لااقل یک روز کودک می شدیم

    ای معلم نام و هم یادت بخیر          یاد درس آب و بابایت بخیر

    ای دبستانی ترین احساس من       باز گرد این مشق ها را خط بزن




    پاسخ:
    دم خودم گرم خخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">